9/1-09

Det är en lugn fredagkväll för mig. Bara mys med lita avsaknad av Anton faktiskt. En kväll med honom nu hade suttit fint, men det kommer! Jag har suttit och kikat på gymkort nu, och jag vet inte alls var jag ska börja träna. Det är svårt att avgöra med tanke på att vi inte vet vart vi kommer att flytta. Dock tycker ju anton att jag ska träna med honom på IKSU, men det är ett faktum att det är DYRAST att träna där, och jag är väldigt mycket för billighet just nu....

På måndag ska jag göra en synkoll och på tisdag ska jag på arbetsförmedlingen. Yes. Känns ändå bra. Dessutom ska jag försöka ta mig till Hemgården på måndag också. Jag har inte känt att det varit bra läge i veckan när jag varit sjuk och jävlig. Inte särskilt representabel kanske. Men nästa vecka, då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0