28/1-09

Inflyttning på lördag. Vi lånar troligtvis Antons bmw och hyr släp på OK. Känns helbra. Dessutom har vi beställt en ny soffa som vi antongen får imorgon eller nästa torsdag. (dock hämtar vi den inte förrän på lördag isf)
Idag var vi på rusta också och köpte en fin och billig matta. Detta kommer bli så bra.
Just nu ligger jag i sängen med alla tre katter och myser. Msn krånglar som vanligt och jag börjar bli lite less.

Imorgonkväll kommer det antagligen bli en helskön kväll med bastu och film i sällskap av Gutte och Sebbe. Inte dåligt. Anders pluggar nog som vanligt så honom är det ingen idé att räkna med. Möjligtvis Anton också?

Btw var Smilla hemsk och hade pinkat på min handväska häromdagen. Jag slängde både den och plånboken. Usch och fy säger jag bara. Tur att det är mycket rea nu så jag kan komma undan billigt!! Blir inget dyrmärke här inte!

Ja just det, jag har lagt upp vårat barbort+stolar på blocket också. KÖP(?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0