17/2-09

Sitter och väntar på att anders och håkan ska  komma så att vi kan se på film. Bolt närmare bestämt. Maja ligger och myser i mitt knä. Hon passar på när man hellre vill ha datorn i knät.
Det var mysigt att vara hemma i helgen. Alltid uppskattat.

Jag  har bestämt mig än en gång att jag ska börja skriva med rätt fingersättning igen, och få bort min skadade cs-fingersättning. Det går sakta....

FÖRRESTEN!! Vi gjorde värsta fyndet idag! Vi köpte en helkroppsspegel på mio för 200kr(!!) som egentligen skulle kostat 1000 kr. Inte dumt. Den var "defekt".. Ett litet fäste hade gått av, men vi fick ändå med andra fästen. En riktigt bra affär! Gissa om jag var lycklig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nej, jag har bestämt att jag inte har råd. Jag ska faktiskt lyssna på mig själv för för en gångs skull :p hoppas du har det bra sötnos!

2009-02-18 @ 13:38:37
URL: http://oxx.blogg.se/
Postat av: z

Bolt är så himla läskig! iih, jag blev grinfärdig o ante skrattade åt mig, men tokigt bra. saknar dig sockersmulan .pouss <3

2009-02-20 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0