4/4-09

Jag for faktiskt ut och sprang igår. Det var riktigt skönt, fast backen var en killer. Usch. Jag ska ta mig i kragen och börja springa ute igen, inte bara gymma. Fast jag är lite sugen på att gymma idag, för det var faktiskt en hel vecka sedan nu! Inte bra, men jag har haft massa annat för mig. Tråkigt nog missar jag ju att bada med Selma om jag tränar istället, men man kan ju inte få allt här i världen antar jag. Jag har dock inte bestämt mig ännu, men det börjar dra ihop sig.

Jag sitter och hoppas på att Siv ska lägga upp lite fler bilder på valparna idag också, de är ju tre veckor nu!
Fem veckor kvar..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon har lagt ut bilder nu. :)

2009-04-05 @ 09:09:23
Postat av: Emma

Hon har lagt ut bilder nu. :)

2009-04-05 @ 09:10:12
Postat av: stina

men det är ju inga nya bilder! Jag kan inte se dem i alla fall...

2009-04-05 @ 10:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0