3/4-09

Ursäkta inaktiviteten den här veckan, men jag har åkt fram och tillbaka mellan umeå och dorotea, jobbat och myst bebisar. Igår kom jag hem till Avaträsket igen efter att ha jobbat i tisdags. Hade turen att åka med Eva och Sven så att jag slapp ta bussen. Anders följde tyvärr inte med eftersom han faktiskt har skolan att sköta... Om han nu gör det fast än han är i umeå.(;
Idag har vi varit på dollarstore och kikat runt. Det är faktiskt inte en helt dum affär. Man hittar massvis med billiga små saker!

Imorgon blir det bad, och jag skulle gärna träna lite också... Annars får det bli på söndag. Jag har ju lite ny musik på mp3n så jag är lite sugen på att springa lite ikväll. Det var ett tag sen jag var hemma och sprang.

Vi har fått våra första lamm! Två stycken trillade ut igår, men tackan är inte riktigt kry och det verkar som hon har livmodersinflammation. Idag fick vi ytterligare två lamm, men jag har inte hunnit gå ut och myst på dem ännu eftersom vi kom hem från ström bara för en stund sedan. Men nu ska jag äta lite grillad kycklig och sallad! God middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0